Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Біловодська О. А. 
Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_7
  Повний текст PDF - 268.303 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Біловодська О.
  • Сигида Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Біловодська О. А. Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Біловодська Олена Анатоліївна (економічні науки)
  • Сигида Любов Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського