Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Ілляшенко Н. С. 
Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку / Н. С. Ілляшенко, А. С. Росохата // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_4
  Повний текст PDF - 207.134 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ілляшенко Н.
  • Росохата А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ілляшенко Н. С. Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку / Н. С. Ілляшенко, А. С. Росохата // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ілляшенко Наталія Сергіївна (економічні науки)
  • Росохата Анна Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського