Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Садченко Е. В. 
Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_27
  Повний текст PDF - 195.067 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Садченко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Садченко Е. В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського