Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Прокопенко О. В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури / О. В. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокопенко О. В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури / О. В. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |