Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Перерва П. Г. Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів / П. Г. Перерва, І. В. Гладенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Перерва П. Г. Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів / П. Г. Перерва, І. В. Гладенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |