Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Александров І. О. Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції / І. О. Александров, Г. П. Бурук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Александров І. О. Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції / І. О. Александров, Г. П. Бурук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |