Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Александров І. О. 
Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції / І. О. Александров, Г. П. Бурук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_12
  Повний текст PDF - 219.154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Александров І.
  • Бурук Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Александров І. О. Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції / І. О. Александров, Г. П. Бурук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Александров Іван Олександрович (економічні науки)
  • Бурук Ганна Пилипівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського