Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Должанский И. З. Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия / И. З. Должанский, В. Н. Лозюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Должанский И. З. Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия / И. З. Должанский, В. Н. Лозюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |