Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Должанский И. З. 
Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия / И. З. Должанский, В. Н. Лозюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_11
  Повний текст PDF - 186.897 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Должанский И.
  • Лозюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Должанский И. З. Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия / И. З. Должанский, В. Н. Лозюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського