Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ковальчук С. В. 
Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості / С. В. Ковальчук, О. В. Петрицька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_7
  Повний текст PDF - 437.675 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.
  • Петрицька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості / С. В. Ковальчук, О. В. Петрицька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського