Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Максимова Т. С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Максимова Т. С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |