Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Мельник Л. Г. Синергетична основа маркетингових інновацій / Л. Г. Мельник, І. Б. Дегтярьова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Л. Г. Синергетична основа маркетингових інновацій / Л. Г. Мельник, І. Б. Дегтярьова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |