Наукова періодика України | Мовні і концептуальні картини світу | ||
Чернова А. О. Соціальна реклама як особливий різновид французького рекламного дискурсу / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50%282%29__76 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чернова А. О. Соціальна реклама як особливий різновид французького рекламного дискурсу / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(2)__76.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |