Наукова періодика України | Мовні і концептуальні картини світу | ||
Овдіюк В. В. Актуалізація архетипів у мові реклами: психолінгвістичний аспект / В. В. Овдіюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50%282%29__23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овдіюк В. В. Актуалізація архетипів у мові реклами: психолінгвістичний аспект / В. В. Овдіюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(2)__23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |