![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовні і концептуальні картини світу |
Овдіюк В. В. Актуалізація архетипів у мові реклами: психолінгвістичний аспект / В. В. Овдіюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50%282%29__23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овдіюк В. В. Актуалізація архетипів у мові реклами: психолінгвістичний аспект / В. В. Овдіюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(2)__23.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |