![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовні і концептуальні картини світу |
Василюк О. В. Формування комунікативної стратегії інтернет-брендингу міст / О. В. Василюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(1). - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василюк О. В. Формування комунікативної стратегії інтернет-брендингу міст / О. В. Василюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(1). - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(1)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |