![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовні і концептуальні картини світу |
Каратаєва М. В. Онлайновий відео-журнал Louis Vuitton як новий жанр віртуальної реклами: infotainment & edutainment / М. В. Каратаєва // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 83-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%282%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Каратаєва М. В. Онлайновий відео-журнал Louis Vuitton як новий жанр віртуальної реклами: infotainment & edutainment / М. В. Каратаєва // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 83-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(2)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |