![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовні і концептуальні картини світу |
Василюк О. В. Вербальний та візуальний складники брендингу мегаполісів / О. В. Василюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%281%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василюк О. В. Вербальний та візуальний складники брендингу мегаполісів / О. В. Василюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(1)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |