Наукова періодика України Мовні і концептуальні картини світу


Фоменко О. С. 
Національний брендинг як повідомлення ідентичності країни (на матеріалі роману Дж. Барнза England, England) / О. С. Фоменко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 43(4). - С. 214-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_43%284%29__34
  Повний текст PDF - 406.649 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фоменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фоменко О. С. Національний брендинг як повідомлення ідентичності країни (на матеріалі роману Дж. Барнза England, England) / О. С. Фоменко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 43(4). - С. 214-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_43(4)__34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фоменко Олена Степанівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського