Наукова періодика України Мова і культура


Нечипоренко А. Ф. 
Функції прислівника в рекламному тексті / А. Ф. Нечипоренко // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 1. - С. 244-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_1_41
  Повний текст PDF - 264.105 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нечипоренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нечипоренко А. Ф. Функції прислівника в рекламному тексті / А. Ф. Нечипоренко // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 1. - С. 244-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_1_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нечипоренко Алла Федорівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського