Наукова періодика України Мова і культура


Cоловей О. М. 
Мовленнєві прийоми та засоби впливу на споживача у німецькомовному туристичному рекламному дискурсі / О. М. Cоловей // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_42
  Повний текст PDF - 322.036 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Cоловей О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Cоловей О. М. Мовленнєві прийоми та засоби впливу на споживача у німецькомовному туристичному рекламному дискурсі / О. М. Cоловей // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського