Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Cоловей О. М. Мовленнєві прийоми та засоби впливу на споживача у німецькомовному туристичному рекламному дискурсі / О. М. Cоловей // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Cоловей О. М. Мовленнєві прийоми та засоби впливу на споживача у німецькомовному туристичному рекламному дискурсі / О. М. Cоловей // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_42. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |