Наукова періодика України Мова і культура


Самигулина Ф. Г. 
Манипулятивный характер перцептивной метафоры в рекламном дискурсе / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 7. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_7_44
  Повний текст PDF - 389.993 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самигулина Ф.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самигулина Ф. Г. Манипулятивный характер перцептивной метафоры в рекламном дискурсе / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 7. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_7_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського