Наукова періодика України Мова і культура


Прокопець М. І. 
Використання алюзії в імпліцитній рекламі / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_39
  Повний текст PDF - 298.751 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокопець М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокопець М. І. Використання алюзії в імпліцитній рекламі / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського