Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Прокопець М. І. Використання алюзії в імпліцитній рекламі / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокопець М. І. Використання алюзії в імпліцитній рекламі / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |