Наукова періодика України Мова і культура


Маевская Л. Д. 
Антропологическая парадигма текстов социальной рекламы / Л. Д. Маевская // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_36
  Повний текст PDF - 296.262 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Маевская Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Маевская Л. Д. Антропологическая парадигма текстов социальной рекламы / Л. Д. Маевская // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 4. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського