Наукова періодика України Медична інформатика та інженерія


Рижов О. А. 
До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі / О. А. Рижов, Ю. В. Котлова, К. О. Іванова, Т. О. Левчук // Медична інформатика та інженерія. - 2016. - № 2. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2016_2_7
Висвітлено психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання (ДН) лікарів-педіатрів на післядипломному етапі. Дослідження проводилося шляхом анкетування. Зазначено, що основним мотивом навчання для більшості лікарів є професійне зростання, а перспективним методом навчання є ДН. Респонденти вказали позитивні сторони ДН: зручність (гнучкий графік, можливість підвищувати свою кваліфікацію без відриву від виробництва), економічність, постійне надходження нової сучасної інформації та можливість негайно нею скористатись.
  Повний текст PDF - 291.437 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рижов О.
  • Котлова Ю.
  • Іванова К.
  • Левчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рижов О. А. До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі / О. А. Рижов, Ю. В. Котлова, К. О. Іванова, Т. О. Левчук // Медична інформатика та інженерія. - 2016. - № 2. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2016_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рижов Олексій Анатолійович (1958–) (фармацевтичні науки)
  • Котлова Юлія Валентинівна (медичні науки)
  • Іванова Катерина Олексіївна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського