Наукова періодика України | Медична інформатика та інженерія | ||
Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверолу та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків / М. С. Пономаренко, О. С. Соловйов, О. В. Кирпач // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 4. - С. 64–68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_4_13 Наведено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгредієнтом, у 2 - 3 рази дорожчі, аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного аналога (но-шпа, Франція). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверолу та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків / М. С. Пономаренко, О. С. Соловйов, О. В. Кирпач // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 4. - С. 64–68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |