Наукова періодика України | Медична інформатика та інженерія | ||
Попов А. М. Ефективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими навчальними завданнями на основі когнітивних прототипів / А. М. Попов, О. А. Рижов, Н. Г. Васильчук // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 3. - С. 24–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_3_6 Проаналізовано можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп'ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто 3 базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прототипу (КП). Проведено оцінку академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу "Паразитологія" на основі когнітивних прототипів, а також оцінку ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студентами навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності у разі складання модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попов А. М. Ефективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими навчальними завданнями на основі когнітивних прототипів / А. М. Попов, О. А. Рижов, Н. Г. Васильчук // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 3. - С. 24–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |