Наукова періодика України Міжнародна економічна політика


Циганкова Т. 
Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. Циганкова, З. Тетяна // Міжнародна економічна політика. - 2011. - Вип. 1-2. - С. 5-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2011_1-2_3
  Повний текст PDF - 611.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Циганкова Т.
  • Тетяна З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Циганкова Т. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. Циганкова, З. Тетяна // Міжнародна економічна політика. - 2011. - Вип. 1-2. - С. 5-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2011_1-2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Циганкова Тетяна Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського