Наукова періодика України Машинобудування


Осипова Т. Н. 
Экспериментальные исследования динамики каната одноконцевого подъемника / Т. Н. Осипова // Машинобудування. - 2016. - № 17. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2016_17_8
Установлен метод определения напряженно-деформированного состояния элементов конструкции – метод электротензометрии, где чувствительным к деформациям элементом является тензорезистор, подключенный по соответствующей схеме к регистрирующей аппаратуре. Приведена конструкция экспериментальной модели одноконцевой подъемной установки, состоящая из тельфера, подъемного каната, модели клети с грузом, демпфирующего устройства, измерительной пластины с активными тензорезисторами и модуля АЦП/ЦАП ZET 210, регистрирующего напряженно-деформированное состояние исследуемого объекта. Получены результаты экспериментальных исследований, что свидетельствуют про достоверность закономерностей, полученных теоретическим путем, а предложенная конструкция демпфирующего устройства с резиновыми элементами эффективна. Коэффициент динамичности каната с учетом только диссипативных сил каната находится в пределах 1,94, применение демпфирующего устройства уменьшает коэффициент динамичности в среднем до 1,345 в зависимости от веса концевого груза.Установлено метод визначення напружено-деформованого стану елементів конструкції – метод електротензометрії, де чутливим до деформацій елементом є тензорезистор, підключений за відповідною схемою до реєструвальної апаратури. Наведено конструкцію експериментальної моделі однокінцевої підйомної установки, що складається з тельфера, підйомного каната, моделі кліті з вантажем, демпфувального пристрою, вимірювальної пластини з активними тензорезисторами та модуля АЦП/ЦАП ZET 210, реєструвального напружено-деформованого стану досліджуваного об'єкта. Одержано результати експериментальних досліджень, що свідчать про достовірність закономірностей, одержаних теоретичним шляхом, а запропонована конструкція демпфуючого пристрою з гумовими елементами ефективна. Коефіцієнт динамічності каната з урахуванням тільки дисипативних сил каната знаходиться в межах 1,94, застосування демпфуючого пристрою зменшує коефіцієнт динамічності в середньому до 1,345 в залежності від ваги кінцевого вантажу.Established method for determining the stress-strain state of structural elements – method electrical tensometry where sensitive to deformation element is a strain gauge attached on the respective scheme to the recording equipment. Describes an experimental model one-end lift installation consisting of a hoist, hoisting rope, cage models with load, damping device, a measuring plate with active strain gauges and ADC/DAC ZET 210 module, a recording stress-strain state of the object. Obtained results ofexperimental studies that suggest about the accuracy of laws, obtained theoretically, and the proposed construction of a damping device with rubber elements is effective. Coefficient of dynamic rope considering only dissipative forces rope is in the range 1,94 application device reduces the dynamic damping ratio to an average of 1,345, depending on the weight of the cargo terminal.
  Повний текст PDF - 1.421 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осипова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осипова Т. Н. Экспериментальные исследования динамики каната одноконцевого подъемника / Т. Н. Осипова // Машинобудування. - 2016. - № 17. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2016_17_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського