Наукова періодика України Машинобудування


Ловейкін В. С. 
Моделювання оптимальних режимів підйому та опускання вантажу / В. С. Ловейкін, В. А. Голдун // Машинобудування. - 2014. - № 14. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_14_5
Проведено моделювання режимів підйому й опускання вантажу на транспортний засіб. За проведення моделювання прийнято, що частота й амплітуда напруги живлення приводного двигуна механізму підйому вантажу змінюються. Встановлено, що зниження швидкості приводу, по відношенню до номінальної швидкості його руху, на етапах навантаження каната (підйом вантажу) та навантаження підвіски транспортного засобу (опускання вантажу) призводить до значного зниження динамічних навантажень у вказаних елементах. Підвищення надійності механізму підйому вантажу та підвіски транспортного засобу, на який виконується посадка вантажу, забезпечується частотним керуванням двигуна механізму підйому вантажу за зміни частоти за оптимальними законами.Проведено моделирование режимов подъема и опускания груза на транспортное средство. При проведении моделирования принято, что частота и амплитуда напряжения питания приводного двигателя механизма подъема груза изменяются. Установлено, что снижение скорости привода, по отношению к номинальной скорости его движения, на этапах нагружения каната (подъем груза) и нагружения подвески транспортного средства (опускание груза) приводит к значительному снижению динамических нагрузок в указанных элементах. Повышение надежности механизма подъема груза и подвески транспортного средства, на которое выполняется посадка груза, обеспечивается частотным управлением двигателя механизма подъема груза при изменении частоты по оптимальным законам.The simulation of lifting and lowering of cargo on a vehicle has been carried out. It is assumed that the frequency and the amplitude of the voltage of a mechanism lifting drive were changed. It has been established the speed reduction reason, with respect to its nominal speed of movement in steps of loading a rope (cargo lifting), and the loading of the vehicle suspension (cargo lowering) leads to a considerable reduction in the dynamic loads of these elements. Improving the reliability of cargo lifting mechanism and suspension of the vehicle is provided by frequency control of the cargo lifting mechanism engine. The frequency has variable by the optimal laws.
  Повний текст PDF - 2.478 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ловейкін В.
  • Голдун В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ловейкін В. С. Моделювання оптимальних режимів підйому та опускання вантажу / В. С. Ловейкін, В. А. Голдун // Машинобудування. - 2014. - № 14. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_14_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Голдун Василь Анатолійович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського