Наукова періодика України | Людинознавчі студії | ||
Невмержицька О. Розвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. / О. Невмержицька // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 104-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29%281%29__13 Досліджено генезу аксіологічних ідей у філософській та педагогічній думці й визначено вплив ідеологічних, філософсько-культурних та науково-педагогічних чинників на їх становлення і розвиток у вітчизняному освітньому просторі XIX - першої третини XX ст. Проаналізовано розвиток аксіологічних ідей у науково-педагогічній думці XIX - першої третини XX ст. та надано їх періодизацію. Висвітлено прикладні аспекти реалізації аксіологічних ідей у вітчизняному освітньому просторі упродовж означеного періоду. Визначено провідні тенденції та закономірності становлення педагогічної аксіології у вітчизняному освітньому просторі та обгрунтовано можливості використання її досягнень за умов сьогодення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Невмержицька О. Розвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. / О. Невмержицька // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 104-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |