Наукова періодика України | Літературний процес: методологія, імена, тенденції | ||
Клименко Ж. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2015. - № 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2015_5_42 Накреслено основні напрями вирішення проблеми формування уявлення учнів про художній переклад: висвітлення відомостей з теорії та історії перекладу, розвиток навичок читання та аналізу перекладних текстів, розкриття ролі літературної критики в осмисленні інокультурних творів.Намечены основные направления решения проблемы: освещение сведений из теории и истории перевода, развитие навыков чтения и анализа переводных текстов, раскрытие роли литературной критики в осмыслении инокультурных произведений.The paper outlines major ways of tackling the problem: presentation of facts from the theory and history of translation; developing reading and analyzing skills while dealing with translated pieces; revealing the role of literary criticism in understanding works of different cultures. Key words: literary translation, translated piece. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клименко Ж. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2015. - № 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2015_5_42. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |