Наукова періодика України Літературний процес: методологія, імена, тенденції


Клименко Ж. 
Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2015. - № 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2015_5_42
Накреслено основні напрями вирішення проблеми формування уявлення учнів про художній переклад: висвітлення відомостей з теорії та історії перекладу, розвиток навичок читання та аналізу перекладних текстів, розкриття ролі літературної критики в осмисленні інокультурних творів.Намечены основные направления решения проблемы: освещение сведений из теории и истории перевода, развитие навыков чтения и анализа переводных текстов, раскрытие роли литературной критики в осмыслении инокультурных произведений.The paper outlines major ways of tackling the problem: presentation of facts from the theory and history of translation; developing reading and analyzing skills while dealing with translated pieces; revealing the role of literary criticism in understanding works of different cultures. Key words: literary translation, translated piece.
  Повний текст PDF - 788.532 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клименко Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клименко Ж. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2015. - № 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2015_5_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського