Наукова періодика України | Культура України | ||
Кучина Н. І. Роль маркетингу в діяльності організацій соціокультурної сфери / Н. І. Кучина // Культура України. Серія : Культурологія. - 2015. - Вип. 48. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2015_48_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучина Н. І. Роль маркетингу в діяльності організацій соціокультурної сфери / Н. І. Кучина // Культура України. Серія : Культурологія. - 2015. - Вип. 48. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2015_48_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |