Наукова періодика України Культура України


Шевчук Ю. С. 
Вплив реклами на перцептивні властивості художнього фільму / Ю. С. Шевчук // Культура України. - 2014. - Вип. 47. - С. 138-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2014_47_19
  Повний текст PDF - 95.25 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевчук Ю. С. Вплив реклами на перцептивні властивості художнього фільму / Ю. С. Шевчук // Культура України. - 2014. - Вип. 47. - С. 138-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2014_47_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевчук Юлія Сергіївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського