Наукова періодика України | Культура і сучасність | ||
Nazarenko K. Sociocultural potential of TV advertisement / K. Nazarenko // Культура і сучасність. - 2018. - № 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Nazarenko K. Sociocultural potential of TV advertisement / K. Nazarenko // Культура і сучасність. - 2018. - № 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |