Наукова періодика України | Кібернетика та системний аналіз | ||
Пустовая С. В. Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите / С. В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 170-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_18 Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглянуто залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двофазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пустовая С. В. Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите / С. В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 170-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |