Наукова періодика України Кібернетика та системний аналіз


Охрименко М. Г. 
Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М. Г. Охрименко, И. Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_16
Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв'язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Числовий розв'язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат.
  Повний текст PDF - 97.89 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Охрименко М.
  • Дзюбан И.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Охрименко М. Г. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М. Г. Охрименко, И. Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського