Наукова періодика України | Кібернетика та системний аналіз | ||
Охрименко М. Г. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М. Г. Охрименко, И. Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_16 Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Охрименко М. Г. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М. Г. Охрименко, И. Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. - 2009. - Т. 45, № 2. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2009_45_2_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |