Наукова періодика України Історико-педагогічний альманах


Остапчук С. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. / С. Остапчук // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_2_12
Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
  Повний текст PDF - 198.794 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Остапчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Остапчук С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. / С. Остапчук // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Остапчук Світлана Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського