Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Міхно О. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як передумова реалізації індивідуального підходу у вітчизняній школі 1940–1980-х років: джерелознавчий аспект / О. Міхно // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 1. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_1_12 Висвітлено процес джерелознавчої евристики з проблеми психолого-педагогічної характеристики учня як підгрунтя індивідуального підходу у 1940 – 1980-х рр. Зазначені джерела систематизовано у три групи, що представляють послідовність наукового розроблення досліджуваної проблеми: вивчення учня, складання на основі здобутих даних психолого-педагогічної характеристики школяра, побудова індивідуального підходу до учня на базі цієї характеристики. Репрезентативність сформованої джерельної бази обгрунтовано на основі джерелознавчого аналізу і синтезу з урахуванням соціокультурного контексту.Освещен процесс источниковедческой эвристики по проблеме психолого-педагогической характеристики учащегося как основа индивидуального подхода в 1940 - 1980-х гг. Указанные источники систематизированы в три группы, представляющие последовательность научной разработки исследуемой проблемы: изучение ученика, составление на основе полученных данных психолого-педагогической характеристики школьника, построение индивидуального подхода к ученику на базе этой характеристики. Репрезентативность сложившейся источниковой базы раскрыта на основе источниковедческого анализа и синтеза с учетом социокультурного контекста.The process of source heuristics with psychological and educational problems of student characteristics as the basis of individual approach in the 1940-1980's. These sources systematized in three groups, representing the sequence of development of scientific research problem: studying student, compilation of findings from psychological and educational characteristics student, building individual approach to the student based on this performance. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Міхно О. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як передумова реалізації індивідуального підходу у вітчизняній школі 1940–1980-х років: джерелознавчий аспект / О. Міхно // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 1. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |