Наукова періодика України Історико-педагогічний альманах


Шевченко С. 
Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.) / С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_17
Проаналізовано розвиток єврейської освіти. Висвітлено особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей у 1920 - 1932-х рр. Встановлено основні досягнення єврейського освітнього простору в Україні. З’ясовано, що у другій половині 1930-х років уніфікація освітнього простору спровокувала відтік учнів з єврейських шкіл, а згодом – і їх закриття чи плавний перехід у радянські школи.Розглянуто особливості підходу до навчання дітей у російських школах на території УСРР за умов українізації у 1920-х рр. Опрацьовано архівні матеріали щодо організації навчання дітей в російськомовному середовищі Донецька та Харкова. З’ясовано, що російські школи намагалися працювати в рамках українізації за встановленими вимогами і потребами Наркомату освіти УСРР.Рассмотрены особенности подхода к обучению детей в российских школах на территории УССР в условиях украинизации в 1920-х гг. Обработаны архивные материалы по организации обучения в русскоязычной среде Донецка и Харькова. Выяснено, что российские школы пытались работать в рамках украинизации по установленным требованиям и потребностями Наркомата просвещения УССР.The features of the approach to teaching children to Russian schools in the territory of the USSR under ukrainianization 20 years of the twentieth century. Processed archival materials, to provide training in the Russian environment, Donetsk and Kharkov. Found that Russian schools have tried to work within the established Ukrainianization requirements and the needs of the People's Commissariat of Education of the Ukrainian SSR.
  Повний текст PDF - 169.949 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевченко С. Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.) / С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевченко Сергій Олексійович (педагогічні науки)
  • Шевченко Світлана Миколаївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Світлана Миколаївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Світлана Іванівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Світлана Валеріївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Світлана Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського