Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Бричок С. Специфіка системи комплексного навчання в початкових школах України у 20-ті рр. ХХ ст. / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_27 Розглянуто специфіку системи комплексного навчання в початкових школах України у 1920-х рр. Охарактеризовано принципи впровадження системи комплексного навчання у початкову школу. Розкрито основні напрями концепції комплексності навчання. Проведено текстовий аналіз програм початкової школи досліджуваного періоду.Рассмотрена специфика системы комплексного обучения в начальных школах Украины в 1920-х гг. Охарактеризовано принципы внедрения системы комплексного обучения в начальной школе. Раскрыты основные направления концепции комплексности обучения. Проведен текстовый анализ программ начальной школы исследуемого периода.Considered the specificity of complex learning in primary schools Ukraine in the 20's of the XX century. Characterized the characteristic principles of the implementation of a comprehensive training program in primary school. Revealed the basic concept of the complexity of learning areas. Textual analysis of primary school study period. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бричок С. Специфіка системи комплексного навчання в початкових школах України у 20-ті рр. ХХ ст. / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |