Наукова періодика України Історико-педагогічний альманах


Рочняк О. 
Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці / О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_7
Розглянуто проблему визначення категорій дитини та дитинства в німецькому педагогічному постмодерні. Висвітлено вплив концептуальних засад в цьому аспекті на інновації постмодерністичної педагогіки в загальну модель побудови відносин «вчитель – учень», «дорослий – дитина». Зазначено, що дитина в постмодерністичному контексті розглядається як унікальний проект, суспільно-природний феномен, який вимагає ретельного вивчення в кожному окремому випадку.
  Повний текст PDF - 165.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рочняк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рочняк О. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці / О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського