Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Рочняк О. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці / О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_7 Розглянуто проблему визначення категорій дитини та дитинства в німецькому педагогічному постмодерні. Висвітлено вплив концептуальних засад в цьому аспекті на інновації постмодерністичної педагогіки в загальну модель побудови відносин «вчитель – учень», «дорослий – дитина». Зазначено, що дитина в постмодерністичному контексті розглядається як унікальний проект, суспільно-природний феномен, який вимагає ретельного вивчення в кожному окремому випадку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рочняк О. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці / О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |