Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Катруца Н. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії / Н. Катруца // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_11 Розкрито основні етапи й особливості становлення освітньо-виховної системи Японії. Доведено, що впродовж усієї історії існування японської педагогіки основний наголос ставився на формуванні моральних якостей японця, його саморозвитку, самовдосконаленні. Розкрито роль національних виховних традицій. Проаналізовано феномен самурайства, його сутність і значення для сучасної виховної системи. Акцентовано увагу на окремих негативних тенденціях у системі сучасного японського виховання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Катруца Н. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії / Н. Катруца // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |