Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Базурін В. М. 
Середовища програмування як засіб навчання учнів основ програмування / В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 13-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_4
Розкрито умови вибору середовища програмування як засобу навчання учнів загальноосвітньої школи програмування сучасними мовами. Визначено основні умови, які впливають на вибір середовища програмування: технічні характеристики комп’ютерів і системні вимоги середовища програмування; наявність операційних систем і додаткового програмного забезпечення, необхідного для функціонування програмного середовища; функціонал програмного середовища; інтерфейс програмного середовища; наявність документації на програмне середовище; наявність навчально-методичного забезпечення; рівень компетентності вчителя інформатики. Проаналізовано характеристики найбільш поширених середовищ програмування мовами С/С++, C#, Java. Обґрунтовано вибір середовища програмування для вивчення кожної з указаних мов програмування для навчання програмістів-початківців і учнів, які вже мають навички розроблення програм.Раскрыты условия выбора среды программирования в качестве средства обучения учеников общеобразовательной школы программированию на современных языках. Определены основные условия, которые влияют на выбор среды программирования: технические характеристики компьютеров и системные требования среды программирования; наличие операционных систем и дополнительного программного обеспечения, необходимого для функционирования среды программирования; функционал среды программирования; интерфейс среды программирования; наличие документации на программную среду; наличие учебно-методического обеспечения; уровень компетентности учителя информатики. Проанализированы характеристики наиболее распространенных сред программирования на языках С/С++, C#, Java. Обоснован выбор среды программирования для изучения каждого из указанных языков программирования для обучения начинающих программистов и учеников, которые имеют навыки разработки программ.The article reveals the conditions for choosing the programming environment as a means of teaching students of the general education school to programming in modern languages. The main conditions that influence the choice of the programming environment are determined: technical characteristics of computers and system requirements of the programming environment; availability of operating systems and additional software required for the functioning of the programming environment; functional of the programming environment; the interface of the programming environment; availability of documentation for the software environment; availability of educational and methodological support; level of competence of the teacher of computer science. The characteristics of the most common programming environments in C / C ++, C #, Java are analyzed. The selection of the programming environment for studying each of the specified programming languages is substantiated for the training of beginning programmers and students who have programming skills.
  Повний текст PDF - 266.308 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Базурін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Базурін В. М. Середовища програмування як засіб навчання учнів основ програмування / В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 13-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Базурін Віталій Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського