Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Морзе Н. В. 
Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_19
Проаналізовано одну з основних умов забезпечення якості вищої освіти відповідно із системою внутрішніх стандартів забезпечення якості ESG (European quality assurance standards and guidelines) – підвищення ІК-компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Описано реалізовану у Київському університеті ім. Бориса Грінченка модульну систему підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Особливу увагу приділено опису системи підвищення рівня сформованості ІК-компетентності як однієї з ключових компетентностей сучасного викладача. Система підвищення кваліфікації, що базується на заснуванні змішаного навчання і технологій «перевернутого класу», формувального оцінювання, інноваційних педагогічних та ІК технологій за спеціально розробленим змістовим модулем «Інформаційно-комунікаційні технології» дозволяє науково-педагогічним працівникам якісно опанувати сучасні ІКТ і педагогічні технології для подальшого їх застосування у наданні освітніх послуг і розробці відкритого якісного навчального контенту й відкритого освітнього е-середовища, доступного студенту у будь-який зручний для нього час, що суттєво підвищить якість освітнього процесу.Проанализировано одно из основных условий обеспечения качества высшего образования в соответствии с системой внутренних стандартов качества ESG (European quality assurance standards and guidelines) – повышение ИК-компетентности научно-педагогических работников ВУЗ. Описана реализованная в Киевском университете им. Бориса Гринченко модульная система повышения квалификации научно-педагогических работников. Особое внимание уделено описанию системы повышения уровня формирования ИК-компетентности, как одной из ключевых компетентностей современного преподавателя. Система повышения квалификации, которая базируется на использовании смешанного обучения и технологий «перевернутого класса», формирующего оценивания, инновационных педагогических и ИК технологий по специально разработанному содержательному модулю «Информационно-коммуникационные технологии» позволяет научно-педагогическим работникам качественно освоить современные ИКТ и педагогические технологии для дальнейшего их применения при предоставлении образовательных услуг и разработке открытого качественного учебного контента, а также открытой образовательной э-среды, доступных студенту в любое удобное для него время, что существенно повышает качество образовательного процесса.In the article it was analyzed one of the basic conditions of providing the quality of higher education according to the system of internal quality assurance standards ESG (European quality assurance standards and guidelines) to increase the ICT competence of scientific-pedagogical staff of the University. It was described the modular system of training for scientific and pedagogical staff of the Borys Grinchenko Kyiv University. Special attention is paid to the description of the system of raising the level of formation the ICT competence as one of the key competences of the modern teacher. The system of professional development, which is based on creating mixed studying and technology of "flipped classroom", formative assessment, innovative educational and ICT technologies according to the specially designed informative module "Informational and communication technologies", which allows scientific-pedagogical staff to use modern ICT and educational technologies effectively for their further applying in the provision of educational services and the development of quality of open educational content and open educational e-environment available to the student at any convenient time, which will significantly improve the quality of the educational process.
  Повний текст PDF - 391.877 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морзе Н.
  • Буйницька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морзе Н. В. Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морзе Наталія Вікторівна (педагогічні науки)
  • Буйницька Оксана Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського