Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Шийка С. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб удосконалення традиційної методики навчання української мови за професійним спрямуванням / С. В. Шийка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 114-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_13
Висвітлено елементи практичного досвіду роботи і визначено основні напрями впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у вивчення навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у ВНЗ нефілологічного профілю. Проаналізовано використання сучасних аудіовізуальних засобів та відповідного програмного забезпечення під час навчальних лекцій, практичних занять, самостійної роботи, виконання індивідуальних проблемних завдань і наукових досліджень, написанні рефератів, позааудиторних комунікаційних заходів. Встановлено, що сучасні інформаційно-комунікаційні технології у поєднанні з традиційною методикою викладання і навчання дозволяють значно оптимізувати освітній процес і підвищити його якість, сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів і формуванню комунікативної компетентності як складової професійної підготовки майбутніх фахівців.Освещены элементы практического опыта работы и определены основные направления внедрения информационно-коммуникационных технологий при изучении учебной дисциплины «Украинский язык (по профессиональному направлению)» в ВУЗ нефилологического профиля. Проанализировано использование современных аудиовизуальных средств и соответствующего программного обеспечения во время учебных лекций, практических занятий, самостоятельной работы, выполнения индивидуальных проблемных задач и научных исследований, написания рефератов, внеаудиторных коммуникационных мероприятий. Установлено, что современные информационно-коммуникационные технологии в сочетании с традиционной методикой преподавания и обучения позволяют значительно оптимизировать образовательный процесс и повысить его качество, способствуют активизации познавательной деятельности студентов и формированию коммуникативной компетентности как составляющей профессиональной подготовки будущих специалистов.In the article it is explained the elements of practical experience and defined the main directions of introduction of information and communication technologies in the studying university course “Ukrainian language (for professional purposes)” for non-philological specialization. It is analyzed the use of modern audiovisual resources and related software during lectures, practical classes, students’ independent work, individual problem tasks and research, writing essays, extracurricular communications. It is argued that modern information and communication technologies combined with traditional methods of teaching and learning can significantly optimize the educational process and improve its quality, promote cognitive activity of students and formation of communicative competence as a part of training future professionals.
  Повний текст PDF - 229.449 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шийка С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шийка С. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб удосконалення традиційної методики навчання української мови за професійним спрямуванням / С. В. Шийка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 114-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського