Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Гаврілова Л. Г. 
Специфіка розроблення дистанційних курсів з музично-історичних дисциплін / Л. Г. Гаврілова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_5
Висвітлено досвід проектування й розроблення дистанційного курсу «Історія музичного мистецтва України», створеного для майбутніх музикантів-педагогів, його структуру і змістове наповнення, завдання курсу та очікувані результати навчання. Визначено етапи проектування курсу. Проаналізовано специфіку використання комп’ютерних технологій у дистанційному курсі з історії музичного мистецтва, зокрема, інтенсивне залучення засобів мультимедіа до всіх видів навчальної діяльності та ресурсів дистанційного курсу, специфічні форми контролю музичних знань та методи дистанційного навчання.Освещен опыт проектирования и разработки дистанционного курса «История музыкального искусства Украины», созданного для будущих музыкантов-педагогов, описана его структура и содержание, задачи курса и ожидаемые результаты обучения. Определены основные этапы проектирования курса. Проанализирована специфика использования компьютерных технологий в дистанционном музыкально-историческом курсе, в частности, интенсивное привлечение средств мультимедиа ко всем видам учебной деятельности и ресурсам дистанционного курса, описаны формы контроля знаний и умений, приобретенных при изучении курса «Истории музыкального искусства Украины», а также специфические методы дистанционного обучения.This article is devoted to the actual problem of modern art education – the implementation of the distance education forms and methods in future music teachers training. An experience of designing and developing of the distance course «History of Ukraine musical art», which was created for future music teachers, is described. The author provides a description of the structure and semantic content, course objectives and expected learning outcomes. The stages of the course designing are defined. The specifics of computer technologies in distance course on the history of music are analyzed. There are examined the following factors: the intensive involvement of the multimedia to all types of learning activities and distance course’s resources, the use of specific control forms of musical knowledge and skills, and specific methods of distance learning.
  Повний текст PDF - 614.504 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаврілова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаврілова Л. Г. Специфіка розроблення дистанційних курсів з музично-історичних дисциплін / Л. Г. Гаврілова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаврілова Людмила Гаврилівна (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського