Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Шульська Н. М. 
Соціальні мережі як ефективне середовище викладацько-студентської комунікації в навчальному процесі / Н. М. Шульська, Н. М. Матвійчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 155-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_17
На прикладі викладання навчальної дисципліни «Редакторська майстерність» (2015–2016 навчальний рік) проаналізовано доцільність використання соціальної мережі «Вконтакте» як ефективного середовища для викладацько-студентського спілкування. Досліджено комунікативну роль викладача і студентів у процесі викладання / опанування курсу з використанням спільноти «Редакторська майстерність». На основі результатів опитування учасників спільноти – студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки з’ясовано, що така форма організації навчального процесу в позааудиторний час є ефективною для студентів. Доведено, що вона розширює комунікаційну складову, є зручною під час виконання самостійної роботи з курсу, надає можливість одержання додаткових консультацій, робить навчання доступним, неформальним, інтерактивним і креативним.Within the article the authors analyze the feasibility of using social network «Vkontakte» as an effective environment for teacher-student communication on the example of teaching discipline «Editorial craftsmanship» (2015-2016 academic year). It was investigated the communicative role of the teacher and students during teaching / mastering course using a community «Editorial craftsmanship». Based on results of the survey community members – students training direction «Publishing and Editing» Lesya Ukrainka Eastern European National University it was found that this form of organization of educational process in extracurricular time is effective for students. Proved that it extends the communication component, is convenient at performance of independent work on course, provides additional consultations, makes learning accessible, informal, interactive and creative.
  Повний текст PDF - 364.874 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульська Н.
  • Матвійчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульська Н. М. Соціальні мережі як ефективне середовище викладацько-студентської комунікації в навчальному процесі / Н. М. Шульська, Н. М. Матвійчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 155-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського