Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Карпенко Є. М. 
Мультимедійні програмні засоби у підготовці майбутнього фахівця з іноземних мов у дошкільній та початковій освіті / Є. М. Карпенко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_7
Розглянуто можливі шляхи поетапного використання мультимедійних комп'ютерних програмних засобів у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця з іноземних мов початкової ланки, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Зауважено, що завданням учителя є побудувати навчальний процес, так, щоб дітям було цікаво. Проаналізовано поняття мультимедійних комп'ютерних програмних засобів і запропоновано можливі шляхи поетапного формування умінь використання мультимедійних комп'ютерних програмних засобів майбутніми вчителями іноземних мов початкової ланки. Це надасть можливість майбутньому вчителю самостійно скомпонувати навчальний матеріал, щоб домогтися максимального навчального ефекту.Рассмотрены возможные пути поэтапного использования мультимедийных программных средств в процессе профессиональной подготовки будущего специалиста по иностранным языкам начального звена, которые соответствуют инновационным образовательным тенденциям. Отмечено, что задачей учителя является построить учебный процесс таким образом, чтобы детям было интересно. Прранализовано понятие мультимедийных программных средств и предложены возможные пути поэтапного формирования умений использования мультимедийных программных средств будущими специалистами по иностранным языкам начального звена. Это позволит будущему учителю самостоятельно скомпоновать учебный материал, чтобы добиться максимального учебного эффекта.The article deals with possible ways of phasing the use of multimedia software in the process of training of the prospective specialists in foreign languages in preschool and primary education, which correspond to innovative educational trends. The task of the teacher is to build a learning process so that the children were interested. The author analyzes the concept of multimedia software and suggests possible ways of gradual formation of skills of using multimedia software for the prospective specialists in foreign languages in preschool and primary education. This will allow prospective teachers to use self-made educational material and maximize the teaching effect.
  Повний текст PDF - 160.354 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко Є. М. Мультимедійні програмні засоби у підготовці майбутнього фахівця з іноземних мов у дошкільній та початковій освіті / Є. М. Карпенко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Євгенія Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського