Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Білоусова Л. І. 
Функціональний підхід до використання технологій візуалізації для інтенсифікації навчального процесу / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_6
Зазначено, що забезпечення якості освіти за умов стрімкого зростання потужності інформаційних потоків наштовхується на обмеженість реальних можливостей людини щодо сприйняття, усвідомлення, засвоєння великих масивів навчальної інформації. Це актуалізує пошук дієвих способів інтенсифікації навчального процесу. Висвітлено дидактичні функції технологій візуалізації як інструмента інтенсифікації навчального процесу. Показано, що їх застосування надає змогу підвищити інформаційну насиченість навчального процесу, зменшити витрати часу та енергії учнів на сприйняття й розуміння навчального матеріалу, сприяти підтримці високого темпу навчання, раціонально організовувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на різних етапах уроку.Отмечено, что обеспечение качества образования в условиях стремительного роста мощности информационных потоков наталкивается на ограниченность реальных возможностей человека по восприятию, осознанию, усвоению больших массивов учебной информации. Это актуализирует поиск действенных инструментов интенсификации учебного процесса. Освещены дидактических функций технологий визуализации как инструмента интенсификации учебного процесса. Показано, что их применение позволяет повысить информационную насыщенность учебного процесса, уменьшить затраты времени и энергии учеников на восприятие и понимание учебного материала, способствовать поддержанию высокого темпа обучения, рационально организовывать учебно-познавательную деятельность учащихся на разных этапах урока.Quality assurance of education in conditions substantial inflows of power of information flows comes up to limitations on the real possibilities of human perception, realize, assimilation large arrays of learning information. It actualizes the search of effective tools for intensification of the learning process. The article is devoted to publicizing matters relating of didactic functions of technology of visualization in the intensification of the learning process. It is shown that their applicationmakes it possible to increase the information richness of learning process, reduce waste of time and energy of students on the perception and understanding of learning material, help sustaining high rate of learning, rational organization of educational and cognitive activity of students at different stages of the lesson.
  Повний текст PDF - 236.642 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білоусова Л.
  • Житєньова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білоусова Л. І. Функціональний підхід до використання технологій візуалізації для інтенсифікації навчального процесу / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білоусова Людмила Іванівна (педагогічні науки)
  • Житєньова Наталя Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського