Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Литвинова С. Г. 
Сучасний стан використання електронних соціальних мереж учителями загальноосвітніх навчальних закладів України / С. Г. Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 12-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_4
Наведено результати аналізу опитування вітчизняних і зарубіжних учителів щодо використання електронних соціальних мереж, необхідних для формування в учнів навичок ХХІ ст. і розвитку в учителів навичок електронної комунікації, а також для використання в навчально-виховному процесі з метою унаочнення, урізноманітнення навчання, удосконалення навчальної комунікації вчителів і учнів. Результати показали, що є низка спільних проблем для зарубіжних і вітчизняних учителів, а саме: відсутня система навчання вчителів нових технологій, наявність безпеки й низька обізнаність батьків щодо використання соціальних мереж. Надано рекомендації вчителям щодо використання електронних соціальних мереж. Приведены результаты анализа опроса отечественных и зарубежных учителей по использованию социальных сетей, которые необходимы для формирования у учащихся и развития в учителей компетентностей и навыков XXI в., а также для использования в учебно-воспитательном процессе с целью разнообразия обучения, совершенствования учебной коммуникации учителей и учеников. Результаты показали, что существует ряд общих проблем у зарубежных и отечественных учителей, а именно: отсутствует система обучения учителей новым технологиям, наличие безопасности и низкая осведомленность родителей в вопросах использования социальных сетей. Даны рекомендации учителям по использованию социальных сетей.The results of the analysis of the survey of domestic and foreign teachers on the use of social networks, which are necessary for the formation of students’ and the development of teachers’ competences and skills of the XXI century, as well as for their use in the educational process with the purpose of training diversity, improving communication among teachers and students are presented in the article. The results showed that there are a number of common problems for foreign and Ukrainian teachers, namely: there is no system of teachers’ training to new technologies, the availability of safe and low awareness of parents in the use of social networks. The use of social networks is of particular importance in connection with the formation of a new Ukrainian school. The article provides recommendations to teachers on the use of social networks.
  Повний текст PDF - 312.421 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Литвинова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Литвинова С. Г. Сучасний стан використання електронних соціальних мереж учителями загальноосвітніх навчальних закладів України / С. Г. Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 12-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литвинова Світлана Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського