Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Тихонова Т. В. 
Технологія дидактичного конструювання інформаційно-технологічних дисциплін у вищій школі / Т. В. Тихонова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 139-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_15
Зазначено, що дидактичне конструювання інформаційно-технологічних дисциплін – це технологічна діяльність викладача з проектування, розробки та реалізації у навчальному процесі ефективної результатоспрямованої дидактичної системи навчання інформаційних технологій. Процес дидактичного конструювання складається з трьох стадій: стадія визначення цілей навчання і проектування змісту дисципліни, стадія розробки дидактичної системи дисципліни, стадія дидактичного аналізу і коригування змісту дисципліни. Метою статті є опис технології дидактичного конструювання як практичних рекомендацій викладачам вищої школи, що розробляють навчальні й робочі програми певних інформаційно-технологічних дисциплін.Отмечено, что дидактическое конструирование информационно-технологических дисциплин – это технологическая деятельность преподавателя по проектированию, разработке и реализации в учебном процессе эффективной результатоцентрированной дидактической системы обучения информационным технологиям. Процесс дидактического конструирования состоит из трех стадий: стадия определения целей обучения и проектирования содержания дисциплины, стадия разработки дидактической системы дисциплины, стадия дидактического анализа и корректирования содержания дисциплины. Целью статьи является описание технологии дидактического конструирования как практических рекомендаций преподавателям высшей школы, разрабатывающим учебные и рабочие программы определенных информационно-технологических дисциплин.Didactic engineering of information technology disciplines is the technological activity of the teacher on the design, development and implementation of the learning process effective result-centre didactic system of teaching information technology. The process of didactic engineering consists of three stages: the stage of determining the learning goals and designing the content of the discipline; stage of development of didactic system discipline; stage of didactic analysis and correction of the contents of discipline. The aim of the article is to describe didactic design technologies as practical advice for teachers of high school to develop training and work programs of certain information technology disciplines.
  Повний текст PDF - 286.774 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тихонова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тихонова Т. В. Технологія дидактичного конструювання інформаційно-технологічних дисциплін у вищій школі / Т. В. Тихонова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 139-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тихонова Тетяна Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського