Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Корицька Г. Р. 
Веб-майданчик як навчальне середовище відкритого освітнього простору / Г. Р. Корицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_3
Розглянуто проблему створення навчального веб-середовища навчання / вивчення української мови, яке б сприяло самовизначенню й самореалізації особистості, організації навчального процесу як партнерської комунікації й забезпечувало б позитивний психологічний клімат на уроці. З'ясовано сутність поняття "веб-майданчик" та визначено зміст методики його проектування вчителями української мови та літератури Запорізької області. Обгрунтовано актуальність моделювання веб-майданчика з певними дидактичними функціями; виокремлено допоміжні функції, визначено можливості, чинники, технічні особливості, параметри; виділено чотири основні блоки, які є обов’язковими у його структурі. Охарактеризовано досвід розроблення й упровадження веб-майданчика для навчання української мови учнів V класу.Рассмотрена проблема создания учебной веб-среды обучения / изучения украинского языка, которая бы способствовала самоопределению и самореализации личности, организации учебного процесса как партнерской коммуникации и обеспечивала бы положительный психологический климат на уроке. Выяснена сущность понятия "веб-площадка" и определено содержание методики ее проектирования учителями украинского языка и литературы Запорожской области. Обоснована актуальность моделирования веб-площадки с определенными дидактическими функциями; выделены вспомогательные функции, определены возможности, факторы, технические особенности, параметры; выделены четыре основных блока, которые являются обязательными в его структуре. Охарактеризован опыт разработки и внедрения веб-площадки для обучения украинскому языку учащихся V класса.The article deals with the problem of creating an educational web learning environment for teaching/learning Ukrainian language, which can contribute to self-determination and self-identity of learners, the organization of educational process as partner communication and would provide a positive psychological climate in the classroom. The author clarifies the term "web platform" and determines the content of its design methodology of Ukrainian language and literature teachers of Zaporizhzhia region. The actuality of modeling web platform with some didactic functions is grounded; support functions are singled out; possibilities factors, technical features and parameters are defined; four main units, which are mandatory in their structure are highlighted. The author determined the experience of developing and implementing the web platform for teaching Ukrainian language to the 5-th form students.
  Повний текст PDF - 272.662 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корицька Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корицька Г. Р. Веб-майданчик як навчальне середовище відкритого освітнього простору / Г. Р. Корицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського